آخرین اخبار
کد مطلب: 80379
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع):
مسئولان به شايستگي وظايف خود را در جنگ نرم انجام ندادند
تاریخ انتشار : 1393/05/29 22:56:48
نمایش : 1993
سردار رضا محمد سليماني در نشست آموزشي و توجيهي مدير مسئولان قرارگاه هاي فضاي مجازي بصيرت استانها و اقشار سازمان بسيج گفت: مسئولان به شايستگي وظايف خود را در جنگ نرم انجام ندادند.
به گزارش سلام لردگان به نقل از جهان بين نيوز، سردار رضا محمد سليماني در نشست آموزشي و توجيهي مدير مسئولان قرارگاه هاي فضاي مجازي بصيرت استان‌ها و اقشار سازمان بسيج گفت: مسئولان به شايستگي وظايف خود را در جنگ نرم انجام ندادند.

وي در اين همايش گفت: جهان از انقلاب اسلامي ما، صداي آزادي و آزادمردي را دريافت مي‌کند.

محمدسليماني افزود: منويات حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري در خصوص حمايت از مظلومان در هرکجاي جهان به واقعيت تبديل شده و مشاهده مي‎شود که علنا رهبري انقلاب حمايت ايران از مقاومت را اعلام کردند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختياري با اشاره به حمله اسرائيل به غزه، گفت: اسرائيل با تجاوز خود به غزه باعث شد که فلسطين در کانون توجه دنيا قرار بگيرد و جهاني بودن مسئله فلسطين که از اهداف امام (ره) و انقلاب بود محقق شد.

محمدسليماني ادامه داد: اين اقدام خبيثانه رژيم صهيوونيستي همچنين باعث شد قدرت و توان گروه‌هاي مقاومت درون زا شود و اتکاي داخلي صورت بگيرد.

وي با بيان اينکه مقاومت به توانايي توليد قدرت دست پيدا کرده است، اظهار کرد: در جنگ اخير غزه، اسرائيل به دنبال از بين بردن ذخيره موشکي غزه بود و طبق گفته حماس تاکنون ۱۰ درصد اين توانايي آشکار شده است.

وي با بيان اينکه آغاز فروپاشي اسرائيل با حمله اخير به غزه رقم خورده است، افزود: شکست ارتش پرادعاي اسرائيل در حمله زميني به غزه بار ديگر اين رژيم جعلي را در پيشبرد اهداف شوم خود ناکام کرد.

انتهاي پيام/ خ ز/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس